-- SeRAph^m ApH3m3r^s+ --

Wednesday, August 30, 2006

変わることを願ってる~~

とっても嬉しかったよ、君が笑いかけた、 (I'm just happy that you gave me a smile)
すべてを溶かす微笑みで、 (Just like a meltdown endearing smile)
春はまた遠くて、 (Although Spring is still far)
冷たい土の中で、値吹く時を待てたんだ。(Under the cold earth, We're only waiting for the bud to blossom)
例えば苦しい今日だとしても、 (Even if I'm feeling sad today)
昨日の傷を残していっても、 (And yesterday's pain was left behind)
信じたい心ほどいって行けると、 (Yet I want to believe that my heart can go on)
生まれ変わることはできないよ、 (We cannot be reborn again)
だけど換わっては行けるから、 (But we can CHANGE in a way)
Let’s Stay Together,いつも。。。 (Let's Stay Together, Forever)

Fruits Basket : For Fruits Basket (Genre : Anime)

 この曲は私にとってとっても意味がある曲です。いつも変わってや換わりたいもの自分さえがあればこの曲を向かってもう一度考えさせたんです。なぜ突然自分は換わりたい!っでも考えたんですね。。理由は簡単です。それはもっとも大事な人(と思って)心の中に現われました。つまり好きな人。前のサイモンは好きだったけど結局私たちは合わない事実を知りました。最初は諦めたくなかったけど私は落ち込んでる時あの人が現れた。

もう一度考えたらあの人の為にではない、自分のためにしてたら?もうすぐ二十歳になりますからそろそろ換わんない?うん。。今日のブロッグそうにしましょう。おう~!(>。<)

P/S : Sorry about the Japanese version as this is the only way on how I can express my feelings, for now. I'll try my best to type it English the next time I'm onto something.. Hehehe.. ^^
Oh ya, the song script was translated by me & I hope you'll understand what was I trying to encode. Enjoy.. ^^

Love,
--m^tcH--

0 Comments:

Post a Comment

<< Home